Alla inlägg den 10 december 2010

Av Emily - 10 december 2010 10:03

Heej:) De e fredag idag! Jippie :)

E hemma idag också men jag börjar faktiskt känna mig nästan frisk :)

Ja e jätte hungrig för jag har int ätit nåt sen typ klockan 17.00 igår...

Så nu ska jag ta och gå o äta frukost :)


                             

                                   Yoghurt<3



Hejssvejs :P

Av Emily - 10 december 2010 01:45

                           10 "punkter" om mig...


* Jag har dålig fantasi...(a) 


* Jag gillar att läsa bloggar:)


* Jag e kär i nån ;P


* Jag vill flytta till USA :)


* Jag älskar mina kompisar:P


* Jag älskar musik...(fasst vem gör int de?)


* Jag HATAR att va sjuk!


* Jag borde plugga mer (A)


* Jag älskar att shoppa!!!:D


* Jag elskar sommarlovet!! :P



Jätte intresant asså...NOT

Men nu ska jag smsa me nå kompisar :)


Tjobre...





Av Emily - 10 december 2010 00:51

Heeej allihopa! :)

Ligger i sängen och försöker sova men det går int! Tror int ja orkar gå till skolan imorrn eftersom det inte går att somna och man blir nog int frisk av att vara vaken hela nätterna... eller???

Har tappat bort min nässpray igen så jag får typ ingen luft heller :(

Undra när jag kommer bli frisk för hur länge kan man va sjuk egentligen???

Har vart sjuk i en vecka nu och börjar bli jävligt less på de...

Men ska fortsätta att försöka sova nu :D

Eller ska nog läsa nån blogg först för det kanske man blir trött av:)


G'natt everybody :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards