Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Hola ;)

Av Emily - 16 december 2010 19:11

E väldigt glad idag eftersom jag äntligen e frisk :)

Fast det kommer nog inte vara så jätte kul att komma till skolan imorrn för jag kommer ju ligga efter jätte mycket!!! :( Kommer säkert att få sitta hela julovet och göra skolgrejjer... och vi får jullov på måndag :D sååå CHILL ;P

På måndagen så ska vi ha nån typ dansgrej i skolan och man måste typ dansa...tråkigt:( 

Jag hatar typ mig själv för jag e trög... varje år så tänker jag typ att jag ska köpa alla julklappar tidigt, så att jag slipper stressa typ bara nån dag före jul. Nu äre ju en vecka kvar till jul och jag har bara köpt 1 julklapp!!!!

Så det blir väll att dra till stan i helgen och köpa julklappar...

Asså de e ju kul att köpa saker till andra men jag kommer typ aldrig på vad jag ska köpa :( Men nu ska jag se på tv och träna lite samtidigt ;D


                               


ByeBye... ;P    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 22 december 2010 23:22

    undra vad den ska föreställa? ;) ;P  Har valt kläder som jag ska ha på julafton iaf. Ska typ lyssna lite på musik nu... :D Tror jag kommer få ganska mycket pengar i julklapp så jag ska typ göra en lista över saker som jag faktiskt MÅSTE köpa ;)...

Av Emily - 22 december 2010 23:12

Heej  bakade med mamma för ett tag sen och när vi var klara och hade städat undan allt så satte vi oss och såg på TV. Men nu ska jag hitta på nåt som man kan göra... tror jag ska gå och välja kläder som jag ska ha på mig på julafton :) Tror jag ska h...

Av Emily - 22 december 2010 18:57

Idag så har vi satt upp julgranen och julpyntat typ :) snart ska vi göra nå julgodis och grejjs. Sitter i mitt rum och har typ tråkigt för mamma sa att jag inte fick komma ut förrens hon sa att jag fick dee. Hon skulle typ slå in mina presenter... KU...

Av Emily - 22 december 2010 15:20

När jag stirrar på dina läppar - Kyss mig När jag puttar dig eller slår dig - Ta tag i mig och släpp mig inte När jag börjar svära åt dig - Kyss mig och säg att du älskar mig När jag är tyst - Fråga vad jag tänker på När jag ignorerar dig - G...

Av Emily - 21 december 2010 06:45


Heej! ja e fortfarande vaken men ska försöka sova när jag har skrivit klart dethär:) Jag tänker lova mig själv att inte äta något onyttigt fram till julafton... nu e de ju bara 3 dagar kvar men jag har typ ätit 100kg pepparkakor och en massa annat ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards