Alla inlägg den 16 december 2010

Av Emily - 16 december 2010 23:15

Heejsan allihopa! :D Har typ inget att göra och är inte trött än så jag bestämde mig för att rensa min handväska. Har typ inte gjort det sen i sommras och den var helt full:) Här kommer en bild på den...

   Fick den i födelsedags present av mamma i                                   april :)



Det här är vad jag hittade i den:


1. massa kvitton ( ca typ 100st)

2. solglasögon ( dom behöver jag nog knappast nu)

3. nagelfil

4. biobiljett

5. 20lapp och 4 enkronor

6. strumpa ( ???)

7. armband

8. smink

9. cykelnyckel

10. tivolibiljett grej

11. tuggummi

12. läppsyl

13. skräp

14. nagelack (eller räknas det som smink?)

15. penna

16. typ block (som man skriver i asså)


Jaa, asså det här var ju jätte intressant men whatever... nu ska jag sova för det e skola imorrn :(


Puss o G'natt <3 ;P

Av Emily - 16 december 2010 19:11

E väldigt glad idag eftersom jag äntligen e frisk :)

Fast det kommer nog inte vara så jätte kul att komma till skolan imorrn för jag kommer ju ligga efter jätte mycket!!! :( Kommer säkert att få sitta hela julovet och göra skolgrejjer... och vi får jullov på måndag :D sååå CHILL ;P

På måndagen så ska vi ha nån typ dansgrej i skolan och man måste typ dansa...tråkigt:( 

Jag hatar typ mig själv för jag e trög... varje år så tänker jag typ att jag ska köpa alla julklappar tidigt, så att jag slipper stressa typ bara nån dag före jul. Nu äre ju en vecka kvar till jul och jag har bara köpt 1 julklapp!!!!

Så det blir väll att dra till stan i helgen och köpa julklappar...

Asså de e ju kul att köpa saker till andra men jag kommer typ aldrig på vad jag ska köpa :( Men nu ska jag se på tv och träna lite samtidigt ;D


                               


ByeBye... ;P    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards